Wtorek 04.06.2013, godz. 13:20Śmierć w barwach bratków i róż, czyli kampania "Życie jest nieskończone"
Jeden z japońskich zakładów pogrzebowych reklamuje swoje usługi w bardzo oryginalny sposób. Mianowicie, zakład pogrzebowy zorganizował kampanię "Life is Endless", czyli "Życie jest nieskończone", która ma przełamać tabu śmierci.
Reklama przedstawia ludzki szkielet o rozmiarach dorosłego mężczyzny, wykonany z płatków różnorodnych kwiatów. Poprzez taką kampanię reklamową właściciele japońskiego zakładu pogrzebowego chcieli pokazać, że "pogrzeb to szansa na ciepłe i jasne wspomnienia".
Pomysłodawcą kampanii jest Mari Nishimura, która dwa lata temu sama doświadczyła rodzinnej tragedii. Uczucia, jakie towarzyszyły jej podczas pogrzebu jej ojca podsunęły jej pomysł, aby pogrzeb nie był kojarzony jedynie z kolorem czarnym i bólem.
Reklama przedstawia ludzki szkielet o wymiarach dorosłego mężczyzny, wykonany z płatków różnokolorowych kwiatów i listków na białym tle. Czaszka, żebra, piszczele i inne elementy szkieletu utworzone zostały, między innymi z bratków, słoneczników i róż.
Warto podkreślić, że reklama zachwyciła jury prestiżowych konkursów. A Internauci nazwali ją "najbardziej uroczą reklamą śmierci".
Źródło: tvn24.pl.
Powrót